SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cenos z nową identyfikacją od Czteryczwarte

Agencja Czteryczwarte Brand Design przeprowadziła redesign marki produktów zbożowych Cenos (Pamapol). Zmieniło się m.in. jej logo i opakowania.

Redesign marki Cenos wiązał się z unowocześnieniem logotypu, całego brand identity oraz nowymi opakowaniami. Prace objęły 23 SKU, w tym kasze, ryże, fasole i produkty ziemniaczane.

Na opakowaniach wprowadzono m.in. pełną czcionkę w nazwach, zdjęcie rodziny z tyłu, zdjęcia dań oraz podział panelowy na frontach.

Dołącz do dyskusji: Cenos z nową identyfikacją od Czteryczwarte

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl