Cisowianka i Buzek na rzecz Kampanii Wodnej PAH
Na początku listopada w sklepach pojawił się Cisowianka o pojemności 0,33l. Nowa butelka została wyprodukowana specjalnie na potrzeby Kampanii Wodnej organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną. Ambasadorką programu została Agata Buzek.
Kupując wodę mineralną można wesprzeć Polską Akcję Humanitarną w jej działaniach na rzecz zapewnienia dostępu do wody pitnej na świecie. Cały zysk ze sprzedaży charakterystycznych butelek zostanie przekazany na konto PAH, która gromadzi fundusze na budowę studni i ujęć wody w Sudanie Południowym, regionie o katastrofalnej sytuacji wodnej.
- Każdy może mieć swój wkład w budowę studni w Południowym Sudanie - mówi Janina Ochojska, Prezes Polskiej Akcji Humanitarnej. - Kupno jednej małej butelki o zawartości 0,33l to aż 5 litrów wody dla mieszkańców Południowego Sudanu. Jeśli 45 tys. osób kupi tylko jedną butelkę to wybudujemy jedną studnię. Wodę pijemy codziennie, dajmy tę szansę również mieszkańcom Południowego Sudanu.
Ambasadorką Kampanii realizowanej przez PAH i Cisowiankę została popularna aktorka i modelka Agata Buzek. Aktorka wystąpi u boku Janiny Ochojskiej w spocie Kampanii Wodnej. Weźmie również udział w działaniach edukacyjnych.
- Mam nadzieję, że uda nam się pobudzić wyobraźnię ludzi, uświadomić im, co znaczy żyć bez łatwego dostępu do wody. Jakie mamy szczęście, że u nas woda jest wszędzie. Teraz mamy dodatkowo szansę, żeby się tym dobrem podzielić. I to bez żadnego wysiłku! - mówi Buzek.
Kampania Wodna realizowana jest przy pomocy i współpracy patronów medialnych: National Geographic Channel oraz Clear Channel. Etykietę Cisowianki dedykowanej Kampanii Wodnej opracowała agencja Testardo Red Cell. Obsługą PR Kampanii zajmuje się agencja Papaya Group.
Dołącz do dyskusji: Cisowianka i Buzek na rzecz Kampanii Wodnej PAH