SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

David Hasselhoff ratuje żółwie w reklamie SodaStream

Marka SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Marka wyemitowała viralowy klip wideo, w którym słynny ratownik David Hasselhoff w nieco przerysowany sposób ratuje potrzebujących - tym razem żółwie morskie.

Zabawna reklama ma za zadanie zwrócić uwagę na poważny problem - zanieczyszczenie mórz i oceanów, a co za tym idzie - zachwianie ekosystemów i śmierć morskich stworzeń. SodaStream łącząc siły razem z SeeTurles.org - organizacją pozarządową, która działa na rzecz ochrony żółwi na całym świecie zobowiązuje się do uratowania jednego małego żółwia morskiego za każdy ekspres do gazowania wody SodaStream sprzedany na całym świecie w kwietniu 2022 roku.

Ambasadorem akcji został David Hasselfoff, znany przede wszystkim z roli ratownika w serialu "Słoneczny patrol". Firma zaznacza, że jego wybór nie był przypadkowy - Hasselhoff ma doświadczenie w ratowaniu potrzebujących na małym ekranie.

- Jestem zaszczycony możliwością współpracy z SodaStream. To projekt, który zwraca uwagę na zanieczyszczenie środowiska wodnego i  plaż oraz wynikających z tego zagrożeń dla morskiej fauny. To jest sprawa, w którą głęboko wierzę. Mam nadzieję, że zwrócimy światową uwagę na tę ważną kwestię. Cieszę się, że mogę być częścią tej wspaniałej inicjatywy - skomentował David Hasselhoff. - Każdy z nas musi zrobić to, co do niego należy, aby przyczynić się do zrównoważonego rozwoju świata. Milczenie nie jest rozwiązaniem - dodał.



SodaStream podtrzymuje swoje zobowiązanie z poprzedniego Dnia Ziemi, aby do 2025 roku wyeliminować 78 miliardów plastikowych butelek jednorazowego użytku z pomocą jej użytkowników.

Aby dodatkowo wesprzeć tę szeroko zakrojoną kampanię, 15 kwietnia SodaStream razem z Davidem Hasselhoffem uruchamia doświadczenie AR, dzięki któremu każdy będzie mógł poczuć przyjemność ratowania morskiego żółwia. Marka ma nadzieje, że satysfakcja płynąca z pomagania w wirtualnym świecie zmotywuje do pomocy w tym realnym.


 

Dołącz do dyskusji: David Hasselhoff ratuje żółwie w reklamie SodaStream

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl