Digital Kingdom odpowiada za obsługę PZU w social mediach
Grupa PZU wybrała w przetargu agencję Digital Kingdom do obsługi jej działań reklamowych w social mediach.
Do zadań Digital Kingdom należy opracowanie i egzekucja strategii obecności Grupy PZU w mediach społecznościowych, social listening, kreacja contentu oraz wsparcie kreatywno-koncepcyjne w bieżących projektach komunikacyjnych. Działania obejmują obsługę platform: Facebook, Linkedin, Twitter, YouTube oraz influencer marketing.
Damian Ziąber, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej Grupy PZU podkreśla, że przed agencją stoi ambitne zadanie - z jednej strony pokazanie zupełnie nowego oblicza PZU, a z drugiej - doprowadzenie do tego, aby miała ona głos w pełni odzwierciedlający rolę, jaką firma odgrywa w ubezpieczeniach. - Zadanie nie jest łatwe, ale wierzę że Digital Kingdom dysponuje potencjałem, który pozwoli nam pokazać wszystko to, co robimy dla klientów, pracowników, akcjonariuszy i społeczności lokalnych - mówi Ziąber.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie ujawniają też szczegółów przetargu. Dotychczas PZU nie miało agencji odpowiedzialnej za obsługę w social mediach.
Pierwszym projektem realizowanym przez Digital Kingdom dla PZU jest aktualna kampania ubezpieczyciela pod hasłem "Z życia też zrezygnujesz?!".
Przypomnijmy, że PZU wciąż nie rozstrzygnęło przetargu na obsługę mediową. Spółka wspólnie z PKN Orlen pracuje nad uruchomieniem własnej agencji Sigma Bis, która ma świadczyć szeroko pojęte usługi marketingowe, nie tylko dla obu tych firm, ale też dla klientów zewnętrznych.
Dołącz do dyskusji: Digital Kingdom odpowiada za obsługę PZU w social mediach