SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery z trzema autorskimi programami na Facebook Watch

Koncern Discovery Communications wyprodukował ekskluzywne serie trzech własnych programów, które zostaną wyemitowane wyłącznie na platformie Facebook Watch. Pierwszą premierę zaplanowano w pierwszej połowie września.

Platforma Facebook Watch ruszyła na początku sierpnia tego roku. W założeniu przeznaczona będzie do publikowania autorskich treści wideo od zewnętrznych wydawców i producentów. W pierwszych dniach września swoje propozycje programów mają zaprezentować National Geographic, Hearst, Tastemade oraz Business Insider.

Przygotowanie autorskich, ekskluzywnych treści na Facebook Watch ogłosił teraz również koncern Discovery Communications. W ramach współpracy powstały miniserie trzech własnych programów, emitowanych do tej pory w telewizji. Programy pojawią się na Facebook Watch jesienią.

Pierwszy z trzech autorskich programów to rozrywkowy „Celebrity Animal Encounters” z Animal Planet. W pięcioodcinkowym formacie zobaczymy amerykańskich celebrytów - Justina Hartley’ego Fabio i Danny’ego Trejo oraz Kristen Bell, którzy spotkają się z najdziwniejszymi zwierzętami na świecie. Producentem programu jest Asylum Entertainment. Premiera w pierwszej połowie września.

„Still a Mystery” to pięcioczęściowy format od Investigation Discovery. Twórcy wracają do niewyjaśnionych, zagadkowych zbrodni sprzed lat i przebadają je ponowie. Widzowie zobaczą wywiady ze śledczymi, członkami rodzin poszkodowanych, poznają również nowe teorie wokół okoliczności przestępstw.

„Say Yes to the Dress Spinoff” to lifestylowy format TLC, w którym panny młode poszukują idealnej sukni ślubnej. Program jest kontynuacją innego show stacji o tematyce ślubnej -  „Say Yes”.

- Jesteśmy rozemocjonowani partnerstwem z Facebookiem, ponieważ platforma Watch podziela nasze oddanie idei angażowania społeczności poprzez wideo - powiedział Paul Guyardo, COO Discovery Communications.

Zdaniem ekspertów, Facebook Watch ma duże szanse na sukces dzięki dwumiliardowej społeczności wokół serwisu Marka Zuckerberga. Platforma działa obecnie w Stanach Zjednoczonych.

Dołącz do dyskusji: Discovery z trzema autorskimi programami na Facebook Watch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl