Potrzebna firma do badań marketingowych pasażerów Lotniska Chopina
Spółka Polskie Porty Lotnicze zaprasza firmy badawcze do składania ofert na realizację badania marketingowego pod nazwą “Korzystanie z mediów społecznościowych przez pasażerów Lotniska Chopina” - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Zaplanowane badanie ma mieć być badaniem ilościowym w formie wywiadów face to face z wykorzystaniem tabletów, prowadzonym przez ankietera w 4 wersjach językowych: polskiej, angielskiej, ukraińskiej i rosyjskiej.
Faza terenowa badania będzie realizowana w formie 2 pomiarów: pierwszy planowany jest w lutym 2025 roku, drugi w sierpniu 2025 roku. Etap zbierania danych w ramach każdego pomiaru prowadzony ma być w ciągu 7 następujących po sobie dni, w godzinach 6:00-22:00.
Badaniem objęci zostaną pasażerowie odlatujący z Lotniska Chopina wszystkimi rodzajami rejsów odprawianymi w Terminalu Pasażerskim. Wywiady będą realizowane z osobami, które ukończyły 16 lat, oczekującymi na terenie strefy pasażerskiej na wejście do samolotu.
Ankietowani będą pytani m.in. o znajomość portali społecznościowych (spontaniczna i wspomagana), znajomość portali społecznościowych, na których funkcjonują profile Lotniska Chopina (spontaniczna i wspomagana), aktywność na portalach społecznościowych Lotniska Chopina: z których portali społecznościowych respondenci korzystają, jak często, w jakich okolicznościach, motywy korzystania ze wskazanych (dlaczego te portale, a nie inne) itp.
Za przepustki dla ankieterów płacić będzie wybrana firma. Ankieterów podczas pracy na terenie Lotniska Chopina obowiązywać będzie biznesowy dress code.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna firma do badań marketingowych pasażerów Lotniska Chopina