SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DnB Nord uczy norweskiego w kampanii polisy lokacyjnej

Bank DnB Nord Polska rozpoczyna kampanię reklamową polisy lokacyjnej. Akcja przebiega pod hasłem "Fortjene znaczy zasługiwać" nawiązującym do norweskiego pochodzenia tej firmy.

Startująca właśnie kampania Banku DnB Nord Polska reklamuje oferowaną przez niego polisę lokacyjną, która łączy cechy lokaty bankowej i ubezpieczenia oraz daje zysk 5,67 proc., na koniec okresu ubezpieczenia odpowiadający 7 proc. rocznie z lokaty. Akcja podkreśla, że firma pochodzi z Norwegii, która jest kojarzona w Polsce z stabilnością, zamożnością i bezpieczeństwem. Wyraża to już samo hasło kampanii "Fortjene znaczy zasługiwać", w którym wykorzystane jest autentyczne norweskie słowo, a także kreacja spotów złożonych ze scenek pokazujących pozytywne cechy typowe dla Norwegów.

dnbnord

Akcja od 30 marca obejmuje internet (bannery, filmy streamingowe i quizy interaktywne w serwisach takich jak onet.pl; wp.pl; gazeta.pl, interia.pl, bankier.pl, money.pl, rzeczpospolita.pl, nasza-klasa.pl i wyszukiwarce Google) oraz telewizję (billboardy sponsorskie w TVN 24 przy prognozie pogody i programie "Szkło kontaktowe"). Kreację i strategię kampanii - zaplanowanej do końca maja - przygotowała agencja reklamowa Xandu, natomiast strategią i zakupem mediów zajął się MEC Interaction, internetowe ramię domu mediowego Mediaedge:cia.

Dołącz do dyskusji: DnB Nord uczy norweskiego w kampanii polisy lokacyjnej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl