SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost wpływów reklamowych telewizji - TVN nadal liderem

Polskie stacje telewizyjne w I kwartale br. cennikowo zarobiły z reklam prawie 40 proc. więcej niż rok wcześniej. Liderem wpływów reklamowych była – podobnie jak przed rokiem – TVN.

Od stycznia do marca bieżącego roku cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji telewizyjnych wyniosły 3,23 mld zł, czyli o 38,7 proc. więcej niż w I kwartale 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Najwięcej „na papierze” zarobiła z reklam – tak jak przed rokiem – TVN, ale wśród głównych stacji zanotowała najniższy wzrost tych przychodów w skali rok do roku – wynoszący 18 proc. Cennikowe wpływy reklamowe Polsatu zwiększyły się o 23,6 proc., TVP2 – o 26 proc., a TVP1 – o 39,2 proc. Natomiast VIVA Polska w I kwartale bieżącego roku „na papierze” zarobiła z reklam aż o 70 proc. więcej niż rok wcześniej.

 

Wpływy reklamowe telewizji (bez autopromocji)
  I–III. 2010 I–III. 2009
TVN 622 815 178 zł 527 921 382 zł
Polsat 573 524 957 zł 463 978 048 zł
TVP 1 531 699 956 zł 381 853 144 zł
TVP 2 333 102 047 zł 264 265 784 zł
VIVA Polska 137 886 450 zł 81 081 905 zł
monitorowane kanały razem 3 231 419 249 zł 2 329 971 264 zł

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost wpływów reklamowych telewizji - TVN nadal liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl