Dzieciaki przejmują kontrolę w kuchni w nowej kampanii Lubelli (wideo)
Bohaterami nowej odsłony kampanii reklamowej makaronów Lubella, produkowanych przez Maspex są dzieci. Wcielając się w role kucharzy przygotowują swój ulubiony deser. Za realizację akcji odpowiadają agencje GPD i Mindshare.
W najnowszym spocie Lubelli dwójka dzieci - kucharzy przygotowuje to, co najmłodsi lubią najbardziej, czyli deser. Jego podstawą jest czekoladowy makaron Lubella Mini.
Lubella Mini świderki z czekoladą to makaron wzbogacony kakao DecoMorreno. Może być wykorzystywany jako baza dla owocowych sałatek i czy alternatywa dla deserów.kuszącą alternatywą dla deserów.
Kampania obejmuje emisję spotu w internecie oraz wybranych stacjach telewizyjnych. Aktualne działania są kontynuacją akcji reklamowej rozpoczętej na początku czerwca i związanej ze wsparciem wprowadzonych niedawno do sprzedaży makaronów Lubella Mini.
Za kreację reklam odpowiada agencja GPD, media zaplanował i kupił dom mediowy Mindshare.
Dołącz do dyskusji: Dzieciaki przejmują kontrolę w kuchni w nowej kampanii Lubelli (wideo)