SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Koko Jambo" Jarzębiny reklamuje makarony Lubella

Maspex ruszył z nową odsłoną kampanii reklamowej promującej makarony jajeczne Lubella. Produkty promowane są m.in. spotami i utworem "Koko Jambo" w wykonaniu zespołu Jarzębina.

Lubella przypomina, że w makaronach 4- i 5-jajecznych wykorzystuje jaja od kur z wolnego wybiegu. Kampanijne spoty, a wśród nich uwielbiany przez internautów hit “Koko Jambo” w wykonaniu zespołu Jarzębina emitowane są m.in. na YouTube.

Natomiast reklama będzie emitowana w wybranych stacjach tv i serwisach VOD. Całą kampanię wzmocni 600 lokalnych nośników reklamy zewnętrznej.

Wszystkie działania kampanijne potrwają do końca kwietnia.

 

Za kreację kampanii odpowiada agencja Feeders, za spot tv- Brainbox, media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Groupe).

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. w reklamach Lubelli występował Dariusz Szpakowski.

 

 

Dołącz do dyskusji: "Koko Jambo" Jarzębiny reklamuje makarony Lubella

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
A powiedzą w reklamie że waga opakowań jest teraz mniejsza?
0 0
odpowiedź
User
mike
UWAGA! OSTRZEŻENIE! Opakowania Lubelli zamiast standardowych 500 g (0,5 kg) zawierają 400 g (0,4 kg). Kupujcie inne makarony które mają prawidłową wagę.
0 0
odpowiedź
User
X5
Ta fraza " kur z wybiegu" jakoś dziwnie się zlewa... hmmm.
0 0
odpowiedź