Empik Premium za darmo aktywowało ponad 500 tys. osób, bezpłarny okres wydłużony do 60 dni
Empik do 60 dni przedłużył okres, w którym w ramach promocji można za darmo korzystać z usługi Empik Premium. Przez miniony miesiąc usługę bezpłatnie aktywowało ponad 500 tys. użytkowników.
Promocja dająca darmowy dostęp do Empik Premium została ogłoszona w połowie marca, kiedy wprowadzono duże ograniczenia życia społecznego w związku z epidemią koronawirusa. W piątek Empik podał, że z opcji skorzystało ponad 500 tys. osób, w większości kobiety i osoby w wieku 20-29 lat. Nowi użytkownicy przez miesiąc do wirtualnych bibliotek w aplikacji dodali 2 mln e-booków i audiobooków.
Ponadto Empik poinformował, że od 17 kwietnia osoby, które jeszcze nie skorzystały z promocji, mogą aktywować 2-miesięczny darmowy dostęp do Empik Premium.
- Miniony miesiąc pokazał, że czas spędzany w domu sprzyja realizacji pasji i odkrywaniu nowych zainteresowań. Zdajemy sobie sprawę, że nie wszystkie aktywności można odtworzyć w domu, a przedłużająca się powszechna kwarantanna nasila poczucie tęsknoty za dawną codziennością – spacerami, rozrywką, siłownią czy wycieczkami za miasto. Warto jednak patrzeć na pozytywne aspekty sytuacji, w jakiej się znajdujemy, wzajemnie inspirować i dzielić się pomysłami na to, jak spędzać czas w domu, nie rezygnując z ulubionych aktywności. Zachęcamy więc do podarowania sobie i innym trochę radości i uśmiechu - komentuje Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Empiku.
- Jako Empik również dzielimy się tym, co mamy najlepsze – szeroką ofertą kulturalno-rozrywkową, darmowym pakietem książek wirtualnych i udogodnieniami, które umożliwią wszystkim łatwiejszy dostęp do szeregu produktów inspirujących do kreatywnego spędzania czasu w domu. Do odwołania wydłużamy możliwość aktywacji Empik Premium bezpłatnie na okres dwóch miesięcy - dodaje.
Pod koniec marca w ofercie Empik Premium pojawiły się lektury szkolne w formie e-booków i audiobooków.
Jak aktywować Empik Premium za darmo
W nowej fazie promocji nie zmieniono sposobu, w jaki należy aktywować darmowy dostęp do Empik Premium.
Trzeba wejść na stronę empik.com/podarujmy-sobie-usmiech, podać swój adres e-mail i wygenerować darmowy kod. Następnie należy go zarejestrować na swoim koncie w empik.com i zaakceptować niezbędne zgody.
Aktywacja nie wymaga podawania danych swojej karty płatniczej.
Empik Premium od pół roku
Empik Premium został wprowadzony w sierpniu ub.r. Obejmuje przede wszystkim stałą, 15-procentową zniżkę na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku oraz 20 proc. zniżki na produkty z etykietą Premium – zarówno z oferty dostępnej stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym
Ponadto uczestnicy programu otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Darmowa dostawa jest realizowana do punktów odbioru i kurierem, a w przypadku zamówienia powyżej 40 zł, zakupy można odebrać bezpłatnie w Paczkomatach, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach Orlen lub pod wskazanym przez klienta adresem.
Empik Premium obejmuje także specjalne oferty kulturalne (m.in. bilety w przedsprzedaży na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going) oraz 20 proc. zniżki na bilety do kin Helios i pełną ofertę Empik Foto (plus 50 odbitek zdjęć premium za 1 grosz).
Standardowo Empik Premium kosztuje miesięcznie 6,67 zł przy zakupie na 12 miesięcy, 8,33 zł przy zakupie na 6 miesięcy, a 9,99 zł przy zakupie na miesiąc.
Od połowy marca Empik prowadzi też cykl internetowych spotkań z twórcami, transmitowanych na żywo na fanpage’u facebookowym firmy. Dotychczas przeprowadzono 10 takich spotkań (m.in. z Arturem Rojkiem, Jackiem Piekarą czy Janem-Rapowanie), które zgromadziły 450 tys. unikalnych widzów. Natomiast dla dzieci przygotowano serię internetowych warsztatów edukacyjnych pod hasłem „#wdomujestfajnieikropka”, które obejrzało jak dotąd 2,5 mln osób.
W 2018 roku grupa kapitałowa Empik osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 17,9 proc. do 1,79 mld zł i 58,66 mln zł zysku netto. Najmocniej (+30,1 proc.) urósł pion e-commerce. Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 1,13 mld zł, co wobec 1,08 mld zł rok wcześniej (+4,6 proc.rdr.). Segment ten tworzą przede wszystkim salony Empik i księgarnie Mole Mole.
Dołącz do dyskusji: Empik Premium za darmo aktywowało ponad 500 tys. osób, bezpłarny okres wydłużony do 60 dni