SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Europejski budżet Asics dla OMD

Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów marki odzieży sportowej Asics w regionie Europy.

OMD w przetargu na budżet, którego wartość wynosi 15 milionów funtów, pokonał trzy inne, nie wymienione z nazwy agencje - informuje serwis Brand Republic.

OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów Asicsa w Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Niemczech, Hiszpanii oraz Holandii.

Wcześniej firma korzystała z wielu różnych lokalnych agencji, które zajmowały się planowaniem i zakupem mediów w każdym z regionów oddzielnie.

"Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić, że OMD jest naszym nowym partnerem medialnym w Europie. Na 2009 rok planujemy nową kampanię marketingową w Europie" - stwierdził Max Keen, menedżer ds. marketingu w Asics Europe.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Europejski budżet Asics dla OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl