Europejski budżet Asics dla OMD
Dom mediowy OMD wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów marki odzieży sportowej Asics w regionie Europy.
OMD w przetargu na budżet, którego wartość wynosi 15 milionów funtów, pokonał trzy inne, nie wymienione z nazwy agencje - informuje serwis Brand Republic.
OMD będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów Asicsa w Wielkiej Brytanii, Belgii, Francji, Niemczech, Hiszpanii oraz Holandii.
Wcześniej firma korzystała z wielu różnych lokalnych agencji, które zajmowały się planowaniem i zakupem mediów w każdym z regionów oddzielnie.
"Jesteśmy zachwyceni mogąc ogłosić, że OMD jest naszym nowym partnerem medialnym w Europie. Na 2009 rok planujemy nową kampanię marketingową w Europie" - stwierdził Max Keen, menedżer ds. marketingu w Asics Europe.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Europejski budżet Asics dla OMD