SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

Grupa Eurozet zmienia strategię internetową - będzie koncentrować się na rozwijaniu w sieci marki Radio ZET. Z związku z tym z firmą rozstaje się Sebastian Wojciechowski, dotychczasowy dyrektor pionu nowych mediów.

- Dotychczasowa strategia zakładała uruchomienie projektu rozwoju marki ZET jako nowej marki internetowej. Nowa strategia oznacza rozwijanie Radia ZET w sieci jako marki radiowej. Projekt www.niagaro.pl zostanie przeniesiony jako serwis muzyczny na stronę www.radiozet.pl - podała spółka w komunikacie.

Decyzja o zmianie strategii oznacza przekształcenia w strukturze Eurozetu. Działy techniczne i informatyczne przechodzą pod zarządzanie Renaty Bardeckiej, dyrektor pionu wsparcia Grupy Eurozet. Dział tworzący serwis www.zetnews.pl będzie podlegać Rafałowi Olejniczakowi, redaktorowi naczelnemu Radia ZET.

Sebastian Wojciechowski, dyrektor pionu nowych mediów Grupy Eurozet odpowiedzialny za realizację dotychczasowej strategii internetowej, odejdzie ze spółki z dniem 1 stycznia 2012 br.

- Sebastian ma odmienną wizję strategii internetowej, dlatego podjęliśmy wspólną decyzję o jego rozstaniu z Grupą -
komentuje Monika Bednarek, prezes Grupy Eurozet.

Dołącz do dyskusji: Eurozet stawia na markę Radio ZET w sieci, odchodzi Sebastian Wojciechowski

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
no tak
dziw, że francuzi jeszcze nie poznali się na pani prezes
odpowiedź
User
żaba Monika
Żabojady jeszcze będą żałować tej decyzji!
odpowiedź
User
Jerzy
Ze tez ta bednarek nie wstydzi sie sama siebie.Pisze te malo wiarygodne komunikaty i mysli ze ludzie nie widza jej nieudolnosci
odpowiedź