SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ewa Chodakowska wprowadza na rynek kosmetyki beBIO

Firma trenerki fitness Ewy Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa wprowadza do sprzedaży nowy produkt pod marką beBIO - serię kosmetyków. Będą one dostępne m.in. w drogeriach Rossmann. Działania marketingowe są oparte na wizerunku Chodakowskiej.

Kolekcja kosmetyków beBIO obejmuje obecnie żele pod prysznic, balsamy do ciała i dezodoranty. Są one dostępne w pięciu liniach zapachowych, a także wersji bezzapachowej dla osób o wrażliwej skórze i ze skłonnością do alergii.

Wyróżnikiem produktów ma być to, że zawierają ponad 99 proc. składników pochodzenia naturalnego. Nie ma w nich formaldehydu i jego pochodnych, parabenów i innych szkodliwych konserwantów, a także pochodnych ropy naftowej, silikonów, PEGów, SLSów, czy ftalanów.

- Uprawiam sport i zdrowo się odżywiam. Pomyślałam więc, że nadszedł czas na świadomą pielęgnację ciała. Testowałam naturalne kosmetyki dostępne na rynku, niestety nie zawsze było o nie łatwo. Dlatego we współpracy z ekspertami kosmetycznymi i pasjonatami zdrowego stylu życia, stworzyłam naturalne kosmetyki beBIO, które w ponad 99 proc. składają się ze składników pochodzenia naturalnego. Moim marzeniem było, żeby marka była demokratyczna - dostępna dla ogromnej większości i tak się stało - komentuje Ewa Chodakowska.

Kosmetyki są już dostępne w sklepie internetowym Bebio.pl, a 2 kwietnia pojawią się w sprzedaży w drogeriach Rossmann.

Komunikacja produktów jest oparta na Ewie Chodakowskiej: jej wizerunek umieszczono na opakowaniach, a działania marketingowe obejmują m.in. jej profile w social media (a także prasę i inne serwisy internetowe).

Chodakowska także na opakowaniach Vivity i Be Raw

W sklepie Bebio.pl sprzedawane są m.in. książki i płyty z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej, odzież i sprzęt do treningów, a także plany diety. Na stronie można też kupić batony i napoje proteinowe Be Raw, na których opakowaniach znajduje się wizerunek Chodakowskiej. Trenerka od ponad roku jest też ambasadorką marketingową suplementu diety Vivita (produkowanego przez Polpharmę).

Od niedawna Ewa Chodakowska promuje autorską kolekcję Ohelo biżuterii W.Kruk, a od kilku lat występuje w kampaniach Adidasa.

Według danych z KRS w 2017 roku spółka Bebio, należąca do Chodakowskiej i jej męża Eleftheriosa Kavoukisa, zanotowała wzrost wpływów sprzedażowych o 35 proc. do 21,9 mln zł oraz 12,8 mln zł zysku (wobec 8,52 mln zł w 2016 roku).

Ewa Chodakowska współpracuje też z tradycyjnymi mediami: obecnie jest jurorką w show „Dance, dance, dance” w TVP2, a rok temu zaczęła prowadzić w tej stacji cykl „Pytanie na śniadanie extra”.

W latach 2015-2018 roku była redaktor naczelną i ambasadorką marketingową miesięcznika „Be Active”. Pod koniec ub.r. z dalszego wydawania magazynu zrezygnowało Edipresse Polska, obecnie firma Bebio pracuje nad nową odsłoną pisma.

Dołącz do dyskusji: Ewa Chodakowska wprowadza na rynek kosmetyki beBIO

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tekla
a co z jej gazetą? Przejęła Be Active? Zróbcie update pliz
0 0
odpowiedź
User
pavv
a co z jej gazetą? Przejęła Be Active? Zróbcie update pliz


Nie przejęła bo wie, że by wtopiła. Ta gazeta od samego początku była porażką i pismem dla nikogo.
0 0
odpowiedź
User
klient
Sprzedaż 22 mln, zysk 13 mln... Greeejt!
0 0
odpowiedź