Filip Fiedorow dyrektorem marketingu Netto Polska
Z początkiem grudnia Filip Fiedorow objął w Netto Polska nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu. Wcześniej pełnił taką funkcję m.in. w IKEA Retail Polska, Żabka Polska i Lidl Polska.
Fiedorow będzie odpowiadał w Netto Polska za wdrażanie długofalowej strategii marki, rozwój i poszerzenie kompetencji zespołu, a także utrzymanie synergii pomiędzy działaniami biznesowymi i komunikacją marketingową.
- Netto to obecnie mocny gracz na rynku handlu w Polsce. Wyróżnia się na tle konkurencji nie tylko ofertą, ale także przyjaznymi i nowatorskimi przestrzeniami zakupowymi - komentuje Filip Fiedorow.
Marka Netto zastąpi Tesco
Netto Polska w komunikacie podkreśla, że zatrudnienie dyrektora marketingu ma pomóc utrzymać tempo ekspansji firmy. W połowie br. poinformowano, że Salling Group, właściciel sieci Netto, za 819 mln zł kupi 301 polskich sklepów Tesco i przejmie 7 tys. ich pracowników.
Razem ze swoimi obecnymi placówkami Netto ma mieć w Polsce prawie 690 sklepów. Firma zapowiedziała, że w ciągu półtora roku od finalizacji kupna (potrzeba do tego zgody regulatorów rynkowych, m.in. UOKiK-u) przemianuje sklepy Tesco na własną markę.
Filip Fiedorow od wiosny ub.r. był szefem poznańskiego sklepu IKEA. Przedtem, od listopada 2016 do lutego ub.r., pracował w IKEA Retail Polska jako dyrektor marketingu i krótko pełnił taką funkcję w Żabka Polska.
Wcześniej przez trzy lata kierował działem marketingu Lidl Polska (odpowiadał m.in. za kampanie z Pascalem Brodnickim, Karolem Okrasą i Dorotą Wellman) oraz przez siedem lat był związany z Kompanią Piwowarską (m.in. jako senior strategy & planning manager marki Tyskie).
Dołącz do dyskusji: Filip Fiedorow dyrektorem marketingu Netto Polska
od nas też pewnie szybko odejdzie