Gadu-Gadu flirtuje z Fantą
Na platformie Gadu-Gadu ruszyła kampania promocyjna napojów Fanta. Wraz z nią uruchomiona została nowa funkcjonalność - Fanta Flirt, dostępna na portalu MojaGeneracja.pl. Kampanię zaplanował dom mediowy Starcom wraz z działem interaktywnym Next oraz agencja interaktywna K2.
Kampania Fanty emitowana obecnie w mediach Grupy Gadu-Gadu opiera się przede wszystkim na serwisie społecznościowym MojaGeneracja.pl. Osią akcji promocyjnej jest specjalny dział zintegrowany z portalem, i funkcjonalność - Fanta Flirt. Umożliwia ona internautom zawarcie bliższej znajomości z dowolnym użytkownikiem społeczności. Komunikat reklamowy jest mocno zintegrowany z samym serwisem, stanowiąc jego nową, nierozłączną część.
Całość oparta jest na prostym i przyjaznym użytkownikom mechanizmie. W celu nawiązania kontaktu wystarczy kliknąć na specjalny button "FLIRTUJ" który jest zintegrowany z każdym profilem na portalu. Użytkownicy serwisu mogą wysyłać innym kartki, własne zdjęcia w wiadomościach, a także gotowe animacji dostępne w sekcji Fanta.
Sekcja Fanta jest dostępna pod adresem www.mojageneracja.pl/fanta. Oprócz akcji Flirt, kampanię wspierają standardowe formy reklamowe dostępne w mediach należących do platformy Gadu-Gadu, kopia TV nawiązująca tematyką do flirtu oraz niestandardowe formaty w magazynach młodzieżowych. Akcja trwać będzie do 27 lipca.
Dołącz do dyskusji: Gadu-Gadu flirtuje z Fantą