Garnier promuje "dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej" (wideo)
L'Oreal Polska prowadzi kampanię reklamową nawilżającego mleczka Garnier do pielęgnacji ciała. Akcja pod hasłem "Dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej" obejmuje telewizję i prasę.
Kampania reklamowa mleczka nawilżającego Garnier podkreśla, że zawiera ono składnik o nazwie 5% Hydro-Urea, dzięki czemu pielęgnuje przesuszoną skórę, nawilża ją przez 24 godziny na dobę i przywraca jej balans nawilżenia po tygodniu stosowania. - Do wsparcia tej marki w mediach skłoniło nas ogromne zainteresowanie nią ze strony konsumentów - przekonuje Przemysław Jaczewski, product manager Garnier w L'Oreal Polska.
Akcja pod hasłem "Dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej" prowadzona jest w telewizji i prasie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, natomiast zakupem mediów zajęła się ZenithOptimedia Group.
Dołącz do dyskusji: Garnier promuje "dwa razy więcej nawilżenia, dwa razy dłużej" (wideo)