Grandes Kochonos ma nowy logotyp i claim
Agencja reklamowa Grandes Kochonos zmieniła logotyp oraz wprowadziła claim "long story short". To pierwszy rebranding firmy od wejścia na rynek w 2006 roku.
W nowej identyfikacji wizualnej agencji nie ma charakterystycznego buldoga. Zastąpiła go obroża z kolcami. W zakresie kolorystyki postawiono na dodanie do bieli i czerni odcienia czerwieni. Brand claim Grandes Kochonos brzmi: "long story short".
To pierwsza tak duża zmiana w obszarze identyfikacji wizualnej firmy od czasu jej założenia 13 lat temu.
- Charakterystyczną cechą naszego sposobu pracy zawsze była szybkość syntezy, priorytetyzacja i umiejętność oddzielenia rzeczy ważnych od nieważnych dystraktorów - tak w briefie klienckim, jak i w naszej codziennej robocie. Skuteczna praca w reklamie to przede wszystkim umiejętność zamknięcia problemu klienta w jednym zdaniu i sformułowania jednego, celnego komunikatu w ramach odpowiedzi na problem - informują przedstawiciele agencji.
Na górze: poprzedni logotyp Grandes Kochonos, na dole nowy
Agencja przygotowała także okolicznościowy film, podsumowujący swoje kluczowe realizacje reklamowe.
Grandes Kochonos ma na koncie projekty dla takich marek jak Play, Wedel, eObuwie.pl, Envelo Bank, Mercedes -Benz czy Kenwood. Prezesem firmy jest Jacek Stalewski.
Autorem nowego logotypu, jak i brand claimu jest Rafał Leski, senior art director, od ponad 10 lat związany z Grandes Kochonos.
Dołącz do dyskusji: Grandes Kochonos ma nowy logotyp i claim