SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GroupM tworzy międzynarodowy hub w Polsce. Zatrudni 100 specjalistów

GroupM, należąca do holdingu WPP mediowa grupa inwestycyjna (należą do niej agencje Wavemaker, MediaCom, Mindshare), tworzy w Warszawie strukturę do obsługi międzynarodowych projektów digital marketingowych. Zatrudni 100 specjalistów od digital marketingu.

Izabela AlbrychiewiczIzabela Albrychiewicz

W Warszawie powstaje międzynarodowy hub GroupM, współtworzonej przez agencje MediaCom, Wavemaker i Mindshare mediowej grupy inwestycyjnej. Międzynarodowa struktura zatrudni 100 specjalistów z obszarów m.in. search, social, programmatic oraz ad ops, czyli technologii reklamowych wspierających planowanie komunikacji. Będą oni pracowali dla globalnych i regionalnych marketerów prowadzących równolegle działania na wielu rynkach.

- Wielu zdolnych specjalistów, dynamiczny rynek, mocny lokalny zespół zarządzający oraz, co najważniejsze, duże zapotrzebowanie na obsługę międzynarodowych projektów digital wśród reklamodawców, zadecydowały o powołaniu w Polsce kolejnego hubu. Będzie to czwarta taka operacja na świecie, po Kolumbii, Meksyku i Indiach - mówi Justin Bland, który kieruje międzynarodową strukturą GroupM.

Albrychiewicz, Sacha i Piątkowski na czele

W Polsce w prace nad powstaniem hubu od początku zaangażowani są lokalni managerowie GroupM, czyli przede wszystkim Izabela Albrychiewicz, prezeska grupy i liderka regionu CEE, Daria Sacha, czyli chief operating officer GroupM oraz Tomasz Piątkowski, odpowiedzialny w zarządzie spółki za obszar digital.

W uruchomionych wcześniej trzech międzynarodowych hubach GroupM zatrudnionych jest już ponad 800 specjalistów z różnych dziedzin marketingu cyfrowego. Współpracują oni z lokalnymi ekspertami z biur GroupM w poszczególnych krajach, uczestnicząc w prowadzeniu projektów reklamowych dla globalnych, najczęściej zaawansowanych technologicznie marek, m.in. Google,
Uber, Ford, Airbnb, Unilever, Mars czy Coca-Cola.

- W naszym nowym projekcie upatruję wartość zarówno dla międzynarodowych reklamodawców, jak i dla pracowników. Nowe centrum GroupM daje dość unikalną na rynku okazję pracy nad regionalnymi i międzynarodowymi kampaniami oraz poznania
biznesu najbardziej rozwiniętych technologicznie marek. Polskie biura GroupM oraz naszych agencji coraz częściej współtworzyły w ostatnich latach huby dla swoich klientów, więc będzie to naturalne rozwinięcie pozyskanego już doświadczenia – mówi Izabela
Albrychiewicz, prezeska GroupM Poland.

Rekrutacja do nowo powstałej struktury już trwa, plan na 2022 rok zakłada, że będzie w niej zatrudnionych ok. 100 wysokiej klasy specjalistów digital marketingu.

Dołącz do dyskusji: GroupM tworzy międzynarodowy hub w Polsce. Zatrudni 100 specjalistów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
po Kolumbii, Meksyku i Indiach Polska jest kolejnym krajem w którym można znaleźć tanią siłę roboczą
odpowiedź
User
focus
Jak zechcąvściągnąć z rynku 100 spec to tanio nie będzie.
odpowiedź
User
243543543
po Kolumbii, Meksyku i Indiach Polska jest kolejnym krajem w którym można znaleźć tanią siłę roboczą


Nie bez powodu mówią o nas Meksyk Europy.
odpowiedź