SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

H&M promuje nową kolekcję w 'Metrze'

Dzisiejsze wydanie dziennika "Metro" (Agora SA) ukazało się w specjalnym obłożeniu reklamowym. Promowana jest na nim najnowsza kolekcja sieci H&M "Matthew Williamson for H&M", która od dziś trafi do wybranych salonów sieci.

Obłożenie wydrukowane zostało na papierze kredowym. Ta forma reklamy będąca nowością w ofercie reklamowej "Metra" została dziś zastosowana po raz pierwszy. Reklama ukazała się z "Metrem" w ośmiu największych miastach Polski (w Warszawie, Łodzi, Szczecinie, Poznaniu, Wrocławiu, Trójmieście, Katowicach i Krakowie).

Kampanię H&M zaplanował dom mediowy Carat.

Dołącz do dyskusji: H&M promuje nową kolekcję w 'Metrze'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl