SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

H+K Strategies wypromuje Aquafresh

Do grona klientów H+K Strategies dołączył Aquafresh, marka produktów do higieny jamy ustnej należąca do GSK Consumer Healthcare. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Zespół H+K Strategies będzie odpowiedzialny za działania PR w kampanii wprowadzającej nową linię Aquafresh® Complete Care Ochrona przed Cukrami.

Za realizację projektu po stronie agencji odpowiadają Maciej Szaroleta, Alina Zakrzewska i Aleksandra Daniszewska.

Umowa została podpisana do czerwca br.

Dołącz do dyskusji: H+K Strategies wypromuje Aquafresh

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl