Hoop Polska odświeża markę R20
Hoop Polska zmieniła logo, etykietę i butelkę napoju R20. Jest on również dostępny w dwóch nowych smakach.
Odświeżona identyfikacja wizualna napoju R20 nawiązuje do stylistyki wirtualno-internetowej, zawierając jednocześnie ikony symbolizujące składniki energetyzujące. - Nasza grupa docelowa to internauci i użytkownicy gier komputerowych - uzasadnia wizerunek marki Patrycja Giurko, group brand manager Hoop Polska. R20 ma również nową butelkę, na której całej powierzchni jest etykieta typu sleeve z przezroczystymi elementami, dzięki czemu widać napój.
Jednocześnie Hoop Polska wprowadziła dwie nowe wersje smakowe produktu: Yellow Level (Cytryna/ Guava) i Red Level (Wiśnia/ Acai), dostępne w butelkach o pojemności 0,5 i 1 l. Z kolei klasyczną wersję R20 można kupić w puszkach 0,33 l. Relaunchowi marki towarzyszy uruchomienie strony internetowej www.r20.com.pl.
Dołącz do dyskusji: Hoop Polska odświeża markę R20