Szwajcarski hotel pozwala klientom na detoks od social mediów, oferując nietypową usługę
Ibis w Szwajcarii na życzenie klienta udostępnia usługi osoby, która zajmuje się prowadzeniem ich mediów społecznościowych, gdy ten wypoczywa.
Usługa „Relax We Post” polega na tym, że specjalnie wyznaczona osoba publikuje posty na Instagramie klienta w czasie jego pobytu w hotelu. Dodatkowo opiekun może komentować inne zdjęcia lub odpowiadać na komentarze innych użytkowników na profilu właściciela. Co więcej, pracownicy ci mają swoje specjalizacje, np. uroda, zdrowie, sport.
Każde zdjęcie publikowane przez opiekuna oznaczone jest hasztagiem #postedbysocialmediasitter. Usługa prowadzona jest w ramach specjalnej promocji 17 obiektach sieci ibis w Zurychu i Genewie. Pakiet "opieki" zawiera trzy zdjęcia i relacje dziennie. Klienci hoteli mogą z niej korzystać bez dodatkowych opłat, wyłącznie w weekend od 3 listopada do 2 grudnia 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Szwajcarski hotel pozwala klientom na detoks od social mediów, oferując nietypową usługę