'Idealne warunki' w kampanii Plusa (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa iPlusa. Akcja wspiera promocję wprowadzoną w ramach tej usługi.
Rozpoczęta właśnie kampania iPlusa reklamuje ofertę, w ramach której podwojono w tej usłudze limity przesyłania danych, a modem ZTE MF100 jest dostępny za 1 zł we wszystkich planach cenowych. Przekaz pod hasłem "Sprawdź jak to jest mieć idealne warunki z iPlusem" promuje również wizerunek tej marki jako najlepiej dopasowanej do indywidualnych potrzeb oferty mobilnego dostępu do internetu. Kreacja kampanii jest utrzymana w żeglarskim klimacie, co ma podkreślać pełną swobodę i możliwość życia swoim rytmem zapewniane klientom przez iPlus.
Akcja reklamowa od 18 września jest prowadzona w telewizji (TVP, TVN, Polsat, TVN 7, TV 4, stacje tematyczne), internecie (m.in. onet.pl, wp.pl, Gazeta.pl, Telix.pl, Interia, o2, Polsat, pclab, komunikator Gadu-Gadu, serwisy z sieci Bizonmedia, Adnet, ArboMedia, CRMedia) oraz na outdoorze (tablice w formacie 12x4, 12x3, 6x3). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca października - przygotowała agencja reklamowa Young&Rubicam, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: 'Idealne warunki' w kampanii Plusa (wideo)