Internetowe sklepy zyskują dzięki opiniom klientów
Pozwolenie klientom na ocenianie produktów jest czołowym elementem trendu Web 2.0, na który serwisy e-commerce zamierzają wydać swoje pieniądze.
Z badania przeprowadzonego w sierpniu bieżącego roku przez firmę Vovici wynika, że dla ponad połowy (57,1 procenta) sklepów internetowych z USA priorytetem jest umożliwienie użytkownikom zamieszczania własnych opinii na ich stronach - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
54,3 procenta wskazało tutaj na blogi lub fora, 50 procent na treści wideo, 44,3 procenta na funkcje znane z serwisów społecznościowych, 38,6 procenta na możliwość osobistego polecania produktów, a 25,7 procenta na RSS.
Również dla samych użytkowników odwiedzających serwisy e-commerce najbardziej pożyteczną funkcją w nich dostępną są opinie i oceny innych klientów. Wskazało na nie 44 procent respondentów uczestniczących w badaniu firm Bazaarvoice i Vizu. Daleko w tyle znalazły się takie funkcje jak możliwość porównywania produktów (15 procent), nawigacja (12 procent) oraz informacje odnośnie prywatności (11 procent).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Internetowe sklepy zyskują dzięki opiniom klientów