1,16 mln widzów ogląda „Jaka to melodia?” z Norbim. TVP1 wiceliderem rynku
Nową edycję teleturnieju muzycznego „Jaka to melodia?” z udziałem Norbiego ogląda średnio 1,16 mln osób. TVP1 w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecie w 16-49.
Średnia widownia pierwszych 22 odcinków odświeżonego teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 1 do 22 września 2018 roku w TVP1 wyniosła 1,16 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 13,93 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,18 proc. w grupie 16-49 i 9,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 2 września. Śledziło go średnio 1,77 mln osób.
Dla porównania, średnia widownia „Jaka to melodia?” w całym sezonie 2017/2018 wyniosła 1,86 mln osób. Teleturniej dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia.
TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Norbiego jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Na pierwszym miejscu plasuje się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,45 proc. udziału. Trzecia jest TVP2 (8,89 proc.; „Łzy Cennet”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVN (gł. „Szpital”; 8,42 proc).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrywa z TVN i Polsatem.
„Jaka to melodia?” w nowej odsłonie, Norbi zastąpił Roberta Janowskiego
„Jaka to melodia?” jest obecna w TVP1 od 21 lat. Dotychczas gospodarzem programu był Robert Janowski, a realizacją zajmowała się firma Media Corporation.
Publiczny nadawca wraz z początkiem tego sezonu zdecydował się odświeżyć teleturniej, na co nie chciał się zgodzić Janowski. Tym samym nowym gospodarzem programu został piosenkarz Norbert Dudziuk, szeroko znany jako Norbi.
„Jaka to melodia?” zyskała nową scenografię i oprawę graficzną. W wydaniach od poniedziałku do piątku biorą udział pojedynczy zawodnicy, w soboty odbywają się drużynowe bitwy na hity, natomiast w niedziele w muzycznych starciach widzowie mogą zobaczyć gości specjalnych. Weekendowe wygrane są przeznaczane na cele charytatywne Caritas Polska.
Kolejne odcinki programu można oglądać od poniedziałku do soboty godz. 17.30 oraz w niedziele 18.30.
Producentem wykonawczym programu jest teraz ZPR Media.
Dołącz do dyskusji: 1,16 mln widzów ogląda „Jaka to melodia?” z Norbim. TVP1 wiceliderem rynku
Artykuł chyba na kolanie pisany. Na TVN o 17 teraz leci Szpital a nie Ukryta Prawda. I przy okazji można było od razu zliczyć wynik niedzielny z 23 bo miał wyższy wynik niż średnia. ;)