Agencja Jarosława Kuźniara znów na plusie
Kuźniar Media, należąca do Jarosława Kuźniara agencja kreatywna, w 2023 roku zwiększyła przychody o ponad jedną trzecią i wróciła do zysku, zarabiając na czysto prawie 270 tys. zł.
W 2023 roku agencja Kuźniar Media osiągnęła 4,85 mln zł przychodów, co wobec 3,53 mln zł rok wcześniej oznacza wzrost o 37,3 proc. Wszystkie wypracowała ze sprzedaży krajowej usług.
Firma oferuje usługi z zakresu komunikacji, marketingu i szkoleń (na stronie jako swoich klientów wymienia m.in. Cisowiankę Perlage, BNP Paribas Bank Polska, Goong, Fundację Sukces Pisany Szminką, Wine Taste by Piotr Kamecki, New Balance i Credit Agricole) oraz zarządza platformą podcastową Voice House, która jesienią 2022 roku uruchomiła ofertę subskrypcyjną Voice House Club.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Koszty operacyjne agencji Jarosława Kuźniara zwiększyły się w 2023 roku o 16,6 proc. do 4,38 mln zł. Zdecydowana większość to wydatki na usługi obce, które wzrosły z 3,13 do 3,55 mln zł. Pozostałe koszty rodzajowe skoczyły z zera do 104,1 tys. zł, a koszty zużycia materiałów i energii - z 1,2 do 29,6 tys. zł.
Na wynagrodzenia agencja przeznaczyła 616,7 tys. zł, a na inne świadczenia pracownicze - 56 tys. zł, wobec łącznie 629,4 tys. zł rok wcześniej. Na koniec ub.r. miała dwójkę osób na etatach i piątkę stałych współpracowników.
Rentowność sprzedażowa agencji poszła w górę z 27,4 tys. zł straty do 467 tys. zł zysku. Natomiast przy wzroście pozostałych wpływów operacyjnych z 0,2 do 125,5 tys. zł i pozostałych kosztów operacyjnych z 8,9 do 283 tys. zł wynik operacyjny poprawił się z 236,1 tys. zł straty do 309,6 tys. zł zysku, a zysk netto wyniósł 268,4 tys. zł.
Jarosław Kuźniar jako posiadacz 98 proc. udziałów firmy zdecydował, że zeszłoroczny zysk netto zasili jej kapitał zapasowy. Kuźniar Media działa od połowy 2019 roku. W 2020 roku przy 1,82 mln zł przychodów zarobiła na czysto 128,5 tys. zł, a rok później zanotowała 3,45 mln zł wpływów i 247 tys. zł zysku netto.
Jarosław Kuźniar w Trójce, audycję produkuje Voice House
W kwietniu br. Jarosław Kuźniar dołączył do zespołu tworzącego nową ramówkę radiowe Trójki. Prowadzi w soboty program „360 stopni” o tematyce zagranicznej. Jak już opisywaliśmy, za produkcję audycji w całości odpowiada Voice House.
CZYTAJ TEŻ: Jarosław Kuźniar przeprasza byłą premier. Za słowa o kobiecie i wyborach prezydenckich
Od maja Kuźniar jest też gospodarzem niektórych wydań „Zapraszamy do Trójki”, a od drugiej połowy czerwca prowadził razem z Renatą Grochal i Jackiem Czarneckim cykl „Strefa wpływów”. W zeszły piątek poinformowano, że nie będzie już w gronie prowadzących „Strefę wpływów”.
Natomiast do Kuźniar Media w ostatnich tygodniach dołączyły nowe menedżerki: Aneta Sawicka (odpowiada za strategię treści i rozwój biznesowy) oraz Monika Kubacka (jako communication manager).
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022
Dołącz do dyskusji: Agencja Jarosława Kuźniara znów na plusie