Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise
Kacper Gilarowski awansował na stanowisko head of martech w K2 Precise (Grupa K2).
Gilarowski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój oferty agencji w obszarach marketing automation, lojalizacji i utrzymania użytkowników oraz optymalizacji customer journey.
Odpowiada też m.in. za rozwój partnerstw narzędziowych, budowę i rozwój zespołu martech oraz poszerzanie oferty agencji w tym zakresie.
Kacper Gilarowski związany jest z branżą od 7 lat. Wiedzę dotyczącą zaawansowanych rozwiązań digital zdobywał m.in. w RTB House i MediaCom. Współtworzył też agencję data-driven marketingu Datomni. Przez ostatni rok w K2 Precise, jako e-commerce expert, realizował szereg projektów e-commerce dla klientów agencji, m.in atlantic.pl, morizon.pl czy resibo.pl.
Gilarowski jest absolwentem kierunku Informatyka i Ekonometria na SGGW.
Dołącz do dyskusji: Kacper Gilarowski head of martech w K2 Precise