Kamila Kownacka dyrektorem zarządzającym działu digital w OMD
Kamila Kownacka awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego działu digital w domu mediowym OMD. Pracuje w nim od 2005 roku
Kamila Kownacka kieruje działem odpowiedzialnym za wyspecjalizowane produkty oraz najnowsze technologie w zakresie planowania online dla klientów OMD, PHD i Easymedia oraz klientów zewnętrznych. Dział digital obejmuje zespoły zajmujące się realizacją kampanii typu programmatic buying/audience targeting, SEM/SEO, performance marketing i social media. W ciągu ostatniego roku powiększył się pod względem kadrowym ponad dwukrotnie oraz rozbudował swoją ofertę. Głównym zadaniem Kamili Kownackiej jest jego dalszy rozwój.
Kownacka z OMD jest związana od 2005 roku. Przez poprzedni rok była już digital directorem w OMD, a wcześniej - group account directorem w Macroscope OMD. Odpowiadała za planowanie i realizacje kampanii dla dużych reklamodawców, takich jak m.in. Polpharma, Grupa Żywiec, McDonald’s i Polbank EFG.
Dołącz do dyskusji: Kamila Kownacka dyrektorem zarządzającym działu digital w OMD