Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy
Agencja Reprise realizuje międzynarodową kampanię Komisji Europejskiej pod hasłem "Keep Your Eyes Open". Akcja informuje o prawach ofiar przemocy.
Komisja Europejska po raz pierwszy prowadzi kampanię informującą o prawach ofiar przemocy. Zjawisko jest powszechne, bo według statystyk co czwarty Europejczyk rocznie pada ofiarą przestępstwa. Celem akcji "Keep Your Eyes Open" jest podniesienie świadomości oraz ułatwienie uzyskania pomocy ofiarom.
W ramach polskiej edycji kampanii, na jednym z bloków przy ulicy Tamka w Warszawie powstał wyjątkowy mural. Jednym z jego elementów jest QR kod przekierowujący na stronę internetową kampanii (europa.eu/eyes-open), gdzie można znaleźć informacje o typach przestępstw, prawach przysługujących ofiarom i organizacjach pomocowych działających w Polsce.
Akcja promocyjna prowadzona jest w 10 krajach Unii Europejskiej i potrwa 6 tygodni. Za jej realizację w Polsce odpowiada agencja Reprise (grupa Mediabrands). Zakup reklam w mediach koordynuje belgijski oddział agencji mediowej Initiative.
Dołącz do dyskusji: Komisja Europejska kampanią zwraca uwagę na problem ofiar przemocy