Konsumenci nie dostrzegają marek walczących ze zmianami klimatu
70 procent konsumentów nie potrafi wymienić chociaż jednej marki, która walczy ze zmianami klimatu.
Pomimo tego, że wiele firm obejmuje czołowe role w walce ze zmianami klimatu, a ich wydatki na reklamę w tym zakresie mają w bieżącym roku wynieść około 250 milionów funtów, konsumenci wcale nie dostrzegają ich starań - informuje serwis Brand Republic.
Tak wynika z badania przeprowadzonego w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech i USA przez firmę konsultingową Lippincott i organizację The Climate Group.
Badanie pokazało, że konsumenci są coraz bardziej zaangażowani w kwestie związane z ochroną środowiska, ale jednocześnie spada wśród nich przekonanie, że skutki zmian klimatycznych mogą zostać zatrzymane. To pokazuje, że obecne przekazy od marek nie przemawiają do konsumentów, którzy chcą konkretnych dowodów, aby móc uwierzyć w zapewnienia firm w kwestiach związanych z ochroną środowiska.
Z badania wynika również, że w Wielkiej Brytanii czołowymi ekologicznymi markami są Tesco, Marks & Spencer, BP, The Co-operative oraz Eon.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Konsumenci nie dostrzegają marek walczących ze zmianami klimatu