Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”
Pod hasłem „Weź się za wołowinę” ruszyła kampania promująca mięso wołowe. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive i Nevada & Bloom - biorą udział znani kucharze Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski.
Kampania „Weź się za wołowinę” ma na celu edukację w zakresie jakości produkowanego w Polsce mięsa wołowego, jego charakterystyki, walorów smakowych i możliwości wykorzystania kulinarnego, co w efekcie ma spowodować wzrost spożycia wołowiny.
Akcja jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku powyżej 25 lat, interesujących się kuchnią, zarówno przygotowujących posiłki w domu, jak i bywających w restauracjach.
Kampanię wspierają znani szefowie kuchni: Dariusz Kuźniak (finalista programu „Top Chef”) oraz Adam Chrząstowski (współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a „Ed Red”). W uruchomionym na potrzeby działań serwisie Wezsiezawolowine.pl będą oni przekazywać informacje o rasach mięsnych hodowanych w Polsce, wszechstronności wykorzystania mięsa czy jego wartościach odżywczych. Witryna zawiera też m.in. przepisy na potrawy z wołowiny.
Poprzez serwis prowadzone są również dwa konkursy: dla restauratorów i konsumentów. W pierwszym właściciele lokali mogą zgłaszać potrawy z polskiego mięsa wołowego, a po weryfikacji tego przesyłać ich zdjęcia. Następnie będą na nie głosować internauci, autorzy tych najwyżej ocenionych wygrają bony na zakup polskiej wołowiny.
Z kolei konsumenci mogą przesyłać zdjęcia przyrządzonych przez siebie potraw z mięsa wołowego wraz z przepisami. Nagrody będą przyznawane zarówno autorom najlepiej ocenianych dań, jak i użytkownikom, którzy przetestują i ocenią najwięcej przepisów.
Oba konkursy potrwają do listopada.
Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają agencje AdComms Media & Marketing Group (koncepcja i kreacja), Mediapolis Interactive (serwis Wezsiezawolowine.pl) oraz Nevada & Bloom (działania PR). Organizatorem akcji jest Fundusz Promocji Mięsa Wołowego.
Dołącz do dyskusji: Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”
ŻADNE MIĘSO NIE JEST ZDROWE!!!