SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”

Pod hasłem „Weź się za wołowinę” ruszyła kampania promująca mięso wołowe. W akcji - przygotowanej i realizowanej przez firmy AdComms Media & Marketing Group, Mediapolis Interactive i Nevada & Bloom - biorą udział znani kucharze Dariusz Kuźniak i Adam Chrząstowski.

Kampania „Weź się za wołowinę” ma na celu edukację w zakresie jakości produkowanego w Polsce mięsa wołowego, jego charakterystyki, walorów smakowych i możliwości wykorzystania kulinarnego, co w efekcie ma spowodować wzrost spożycia wołowiny.

Akcja jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast, w wieku powyżej 25 lat, interesujących się kuchnią, zarówno przygotowujących posiłki w domu, jak i bywających w restauracjach.

Kampanię wspierają znani szefowie kuchni: Dariusz Kuźniak (finalista programu „Top Chef”) oraz Adam Chrząstowski (współwłaściciel krakowskiego steakhouse’a „Ed Red”). W uruchomionym na potrzeby działań serwisie Wezsiezawolowine.pl będą oni przekazywać informacje o rasach mięsnych hodowanych w Polsce, wszechstronności wykorzystania mięsa czy jego wartościach odżywczych. Witryna zawiera też m.in. przepisy na potrawy z wołowiny.

Poprzez serwis prowadzone są również dwa konkursy: dla restauratorów i konsumentów. W pierwszym właściciele lokali mogą zgłaszać potrawy z polskiego mięsa wołowego, a po weryfikacji tego przesyłać ich zdjęcia. Następnie będą na nie głosować internauci, autorzy tych najwyżej ocenionych wygrają bony na zakup polskiej wołowiny.

Z kolei konsumenci mogą przesyłać zdjęcia przyrządzonych przez siebie potraw z mięsa wołowego wraz z przepisami. Nagrody będą przyznawane zarówno autorom najlepiej ocenianych dań, jak i użytkownikom, którzy przetestują i ocenią najwięcej przepisów.

Oba konkursy potrwają do listopada.

Za przygotowanie i realizację całej kampanii odpowiadają agencje AdComms Media & Marketing Group (koncepcja i kreacja), Mediapolis Interactive (serwis Wezsiezawolowine.pl) oraz Nevada & Bloom (działania PR). Organizatorem akcji jest Fundusz Promocji Mięsa Wołowego.

Dołącz do dyskusji: Kuźniak i Chrząstowski w kampanii „Weź się za wołowinę”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gfg
BŁAGAM!
ŻADNE MIĘSO NIE JEST ZDROWE!!!
odpowiedź
User
jozek2108
bardzo chetnie tylko nie za te cene pazernosc posrednikow nie ma granic zlodzieje placa rolnikom grosze
odpowiedź
User
Juchas
AdComms z tym picusiem z marketingu tojoty to zwykli złodzieje.
odpowiedź