Łukasz Wiśniewski dyrektorem ds. mediów i produktu w K2 Media
Łukasz Wiśniewski dołączył do zespołu agencji K2 Media, działającej w ramach Grupy K2, na stanowisko dyrektora do spraw mediów i produktu. Ostatnio pracował w Starcom Mediavest Group.
Wiśniewski odpowiada m.in. za współpracę z zespołami eksperckimi i dalszy rozwój usług K2 Media.
Wzmocnił zespół w zakresie strategii planowania mediów, wykorzystania narzędzi oraz badań do zwiększania ROI. Będzie odpowiadał za zespół planningu oraz performance marketingu.
Łukasz Wiśniewski w ostatnich latach pracował jako business integration manager w agencji Starcom Mediavest Group oraz jako digital manager w domu mediowym Mediavest Group. W Starcomie współpracował z takimi firmami jak: BZ WBK, TVN, Link4, Samsung, Prudential, PKN Orlen, TUI, UPC, Getin Bank, GSK, USP.
- Łukasz to specjalista z obszerną wiedzą na temat zarządzania złożonymi projektami biznesowymi w digitalu, na które na rynku jest duże zapotrzebowanie. To kolejna osoba po Cezarym Glijerze, który pełni u nas funkcję head of SEO, która dołącza do nas z dużego międzynarodowego domu mediowego - komentuje Adam Wysocki, dyrektor współzarządzający w K2 Media.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Wiśniewski dyrektorem ds. mediów i produktu w K2 Media