SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Łyżwy z Brodzik i Wilczakiem w nowych reklamach SmartDomu (wideo)

Do emisji trafiły kolejne spoty z Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem reklamujące usługę SmartDom oferowaną przez Cyfrowy Polsat i Plus. Kampanię przygotowały i realizują firmy Grey Group, TFP, Chimney Pot, PHD Media Direction i Carat Polska.

Nowe reklamy SmartDomu pokazują odzieżowe dylematy Joanny Brodzik przed wyjściem z Pawłem Wilczakiem i dziećmi na łyżwy oraz negatywne dla Wilczaka konsekwencje jej stroju. Zabawne historyjki mają być ilustracją hasła „Oszczędzanie przez dodawanie” definiującego promowaną usługę.

SmartDom, wprowadzony na rynek w połowie lutego, pozwala obniżyć rachunki (maksymalnie o 240 zł w ciągu dwóch lat) przy korzystaniu z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu i Plusa (zobacz szczegóły).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne) i internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Youtube.pl, ipla.tv, strony Netshare, wyszukiwarki, serwisy społecznościowe, blogosfera), radio (rozgłośnie ogólnopolskie), prasę (TV guide’y, tygodniki opinii i dzienniki) oraz nośniki zewnętrzne.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group. Spoty telewizyjne i internetowe wyreżyserował Bartek Ignaciuk, wyprodukowało studio TFP, a postprodukcją zajęło się Chimney Pot.

Dołącz do dyskusji: Łyżwy z Brodzik i Wilczakiem w nowych reklamach SmartDomu (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dan_
Reklamy z nimi są okropne. Sztuczne, nudne i bez polotu. Eksperyment z "Kasią i Tomkiem" 10 lat później się nie udał.
0 0
odpowiedź
User
Evans
Reklama jak reklama - liczy się, czy będzie skuteczna. Ja się przyznam, że trafiłem na nie kilka razy i... zadziałało, sprawdziłem sobie, co w tym Smart Domu mają do zaoferowania. I o to w sumie w reklamie chodzi. Mnie w każdym razie ustrzelili.
0 0
odpowiedź
User
olo
No katastrofa, po prostu katastrofa.. jeżeli Solorz tak "pięknie" ma promować nowe usługi (ponoć pionierskie na naszym rynku) to będzie to "piękna" katastrofa.
0 0
odpowiedź