SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Martini szuka kobiecej twarzy w Royale Castingu

Kończy się pierwszy etap skierowanego do kobiet konkursu Royale Casting promującego markę Martini. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Gong i Charyzma oraz dom mediowy Codemedia.

W ramach Royale Castingu kobiety mające powyżej 25 lat do 9 lipca mogły w serwisie royalecasting.pl umieścić jednominutowy film z odpowiedzią na pytanie: „Dlaczego to właśnie ja powinnam wygrać Royale Casting?”. Spośród wszystkich zgłoszeń internauci i jury z Olivierem Janiakiem wybiorą 25 dziewczyn, które wezmą udział w ogólnopolskim finale. Każda z nich otrzyma kreację od młodego projektanta Łukasza Jemioła, a trzy najlepsze wezmą też udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej Krzysztofa Opalińskiego oraz dostaną karnety na kurs stylu w szkole stylu Moniki Jaruzelskiej.

Zwyciężczyni polskiej edycji otrzyma też 10 tys. zł i pojedzie na Ibizę walczyć z reprezentantkami 24 krajów o Grand Prix. Zwyciężczyni tej rywalizacji dostanie 150 tys. euro, 12 par butów od Louboutina oraz 12 kreacji od projektantów światowej sławy. Celem konkursu, zaplanowanego do października, jest potwierdzenie prawdziwości hasła Martini „Luck Is An Attitude”, że w życiu najważniejsze jest odpowiednie nastawienie.

Działaniami w internecie związanymi z akcją, w tym prowadzeniem strony na Facebooku, zajmuje się agencja Gong, a media kupił dom mediowy Codemedia. Natomiast za obsługę public relations, w tym relacje z mediami i angażowanie celebrytów do udziału w wydarzeniach konkursowych, odpowiada agencja Charyzma.

Dołącz do dyskusji: Martini szuka kobiecej twarzy w Royale Castingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl