Hand Made pracuje dla Mastermedia
Agencja Hand Made zajmie się kompleksowym przygotowaniem nowej odsłony strony www firmy Mastermedia.
Głównym zadaniem agencji jest redesign i przebudowa strony www marki Mastermedia. Prace w obrębie serwisu obejmą opracowanie szczegółowych założeń funkcjonalnych UX, opracowanie nowego klucza wizualnego i pełny redesign serwisu, redakcję i optymalizację treści pod kątem SEO oraz prace deweloperskie.
Redesign serwisu uwzględnia wykorzystanie rozwiązań w zakresie elementów interaktywnych na stronie - elementy 3D, mikrointerakcje, paralaksy oraz animacje wdrożone przy pomocy creative codingu.
- Zdecydowaliśmy się na Partnera mającego olbrzymie doświadczenie w kompleksowych projektach stron www, realizowanych przede wszystkim poza Polską. Kluczowe są dla nas otwartość zespołu Hand Made i kompetencje w tworzeniu serwisu, będącego pierwszą nicią kontaktu. Przed nami wspólna podróż - transfer wiedzy, umiejętności i trendów w użyteczny serwis dla naszych interesariuszy zewnętrznych - powiedziała Magdalena Milewska, kierownik działu marketingu Mastermedia Cioczek i Wójciak.
Całość działań nastawiona jest na ekspansję globalną klienta - z tego względu strona zostanie przygotowana w 4 wersjach językowych, z możliwością dalszego rozwoju. Docelowo Hand Made będzie również świadczyć usługę stałej obsługi powdrożeniowej.
Agencja została wyłoniona w procesie przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.
Dołącz do dyskusji: Hand Made pracuje dla Mastermedia