Nowy dyrektor w Salestube. Przeszedł z T-Mobile
Do zespołu Intelligence Division spółki MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One) na stanowisko director of data analytics & engineering dołączył Mateusz Tracz. Poprzednio pracował w T-Mobile.
Tracz pokieruje interdyscyplinarnym zespołem odpowiedzialnym za tworzenie i rozwój flagowych rozwiązań technologicznych umożliwiających podejmowanie data-driven decyzji w świecie MarTech.
Zobacz: Dwa awanse dyrektorskie w Salestube
Mateusz Tracz poprzednio w T-Mobile
Mateusz Tracz specjalizuje się w zarządzaniu złożonymi projektami IT, optymalizacją procesów związanych z danymi oraz rozwojem platform data intelligence. Ma doświadczenie w zarządzaniu kompleksowymi projektami technologicznymi oraz integracji kompetencji z zakresu analizy danych, business intelligence, data engineeringu oraz data governance. Przed dołączeniem do zespołu Salestube pracował na stanowisku head of IT operations w T-Mobile, gdzie zarządzał zespołem ponad 50 inżynierów.
W Salestube Mateusz Tracz będzie nadzorować pracę interdyscyplinarnego zespołu ponad 20 ekspertów MarTech, który odpowiedzialny będzie m.in. za tworzenie flagowych rozwiązań technologicznych spółki, planowanie strategii pomiaru i przetwarzania danych z zasobów klientów oraz za budowanie architektury danych (m.in. Customer Data Platform), umożliwiających klientom Salestube podejmowanie decyzji data-driven. Celem dyrektora będzie również optymalizacja procesu pracy na danych wewnątrz grupy marketingowo-technologicznej Group One.
Tracz raportować będzie do Magdaleny Niewiadomskiej, intelligence division director spółki Salestube.
Dołącz do dyskusji: Nowy dyrektor w Salestube. Przeszedł z T-Mobile