MediaCom pracuje z Facebookiem nad nowym serwisem dla marek
Sieć domów mediowych MediaCom wprowadza nowy serwis Feed Ready, który ma pomóc markom lepsze dopasowanie treści do różnych mediów społecznościowych. Współpracuje przy tym z Facebookiem.
Agencja pracuje obecnie z zespołem doradców reklamowych Facebooka - Creative Shop. Współpraca ta skupia się na szukaniu i wprowadzaniu takich rozwiązań, które mają zapewnić, by treści publikowane w social mediach były w jak najmniejszym stopniu odrzucane czy też ignorowane przez użytkowników Facebooka i Instagrama. Ta współpraca biznesowa Facebooka i MediaCom została nazwana Kore-Digital Video Lab.
Menedżerowie MediaComu uważają, że optymalizacja treści w kanałach digitalowych ma kluczowe znaczenie w świecie, w którym użytkownicy internetu często oglądają filmy video bez dźwięku, a ponad połowa tzw. brand video content nie zawiera żadnych wskazówek, które mogą zidentyfikować daną markę.
Wspólny projekt MediaComu i Facebooka początkowo zostaje wprowadzony w regionie EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki), w pierwszej kolejności na rynkach brytyjskim i niemieckim i w niedługim czasie także na rynku amerykańskim.
Będzie on nadzorowany i kierowany przez Palle Finderup Diederichsen, head of MediaCom Beyond Advertising w regionie EMEA i Renee Mellow, head of paid social.
Dołącz do dyskusji: MediaCom pracuje z Facebookiem nad nowym serwisem dla marek