SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix promuje "Wednesday" w popularnym warszawskim bistro

Od 23 do 25 listopada w warszawskim bistro Charlotte na placu Zbawiciela ma miejsce nietypowa aktywacja promująca serial Netflix "Wednesday".

fot. Paweł Trojanowskifot. Paweł Trojanowski

23 listopada na Netflix zadebiutował nowy serial Tima Burtona, “Wednesday”. Ośmioodcinkowy serial to detektywistyczna i paranormalna opowieść o Wednesday Addams, uczącej się w dalekiej od „normalności” Akademii Nevermore. Oprócz nauki w szkole, Wednesday spędza dużo czasu w okolicznej kawiarni dla normalsów, gdzie planuje jak powstrzymać mordercze siły, które terroryzują okolicę oraz rozwiązać nadnaturalną zagadkę, której częścią przed 25 laty stali się jej rodzice.

Netflix reklamuje się w Charlotte

W ramach promocji serialu Netflix przygotował trzydniową aktywację we współpracy z Charlotte, wybierając na lokalizację pierwsze bistro tej sieci, która mieści się przy warszawskim placu Zbawiciela.

Miejsce uległo całkowitej metamorfozie. Już od wejścia gości witają nagrobki, pochodnie i posępna gospodyni, będąca uosobieniem Wednesday. Wnętrze, na co dzień jasne i przytulne, stało się mroczne, w oknach pojawiły się witraże a menu na stołach podaje, znany fanom rodziny Addamsów, Rączka. Każdy detal w kawiarni przenosi nas w klimat nowego serialu Netflix, a ci, którzy mają (nie)przyjemność natknąć się na Wednesday, mogą zmierzyć się z jej ciętym humorem osobiście.

Za koncepcję i wykonanie aktywacji odpowiada agencja Bosko, za działania PR-owe agencja MSL.


fot. Paweł Trojanowski

Dołącz do dyskusji: Netflix promuje "Wednesday" w popularnym warszawskim bistro

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl