„Niezmienny smak nazywa się tak” w kampanii czekoladek Wawel (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki produkowany przez Wawel SA. Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Shots i PanMedia Western.
W nowej kampanii czekoladek Wawel wykorzystywane są dwa spoty. Dłuższy, 30-sekundowy jest bardziej wizerunkowy - pokazuje osoby w różnym wieku i w różnych sytuacjach, które sięgając po czekoladki tej marki.
Krótsza, 15-sekundowa reklama ma charakter bardziej wizerunkowy: przedstawione są w niej produkty i składniki, z których powstają czekoladki Wawel.
Oba spoty, pod wspólnym hasłem „Niezmienny smak nazywa się tak: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki”, do 25 listopada będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kreację reklam przygotowała agencja Demo Effective Launching, nakręcił i wyreżyserował je Andrzej Sawczuk, a wyprodukował dom produkcyjny Film Polska Shots.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: „Niezmienny smak nazywa się tak” w kampanii czekoladek Wawel (wideo)