SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Niezmienny smak nazywa się tak” w kampanii czekoladek Wawel (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki produkowany przez Wawel SA. Akcję przygotowały firmy Demo Effective Launching, Film Polska Shots i PanMedia Western.

W nowej kampanii czekoladek Wawel wykorzystywane są dwa spoty. Dłuższy, 30-sekundowy jest bardziej wizerunkowy - pokazuje osoby w różnym wieku i w różnych sytuacjach, które sięgając po czekoladki tej marki.

Krótsza, 15-sekundowa reklama ma charakter bardziej wizerunkowy: przedstawione są w niej produkty i składniki, z których powstają czekoladki Wawel.

Oba spoty, pod wspólnym hasłem „Niezmienny smak nazywa się tak: Malaga, Tiki Taki i Kasztanki”, do 25 listopada będą emitowane w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Kreację reklam przygotowała agencja Demo Effective Launching, nakręcił i wyreżyserował je Andrzej Sawczuk, a wyprodukował dom produkcyjny Film Polska Shots.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Dołącz do dyskusji: „Niezmienny smak nazywa się tak” w kampanii czekoladek Wawel (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl