Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”
Od 22 czerwca na rynku ukaże się nowe, odświeżone wydanie miesięcznika „Focus” (Burda International Poland). Zmianie uległ układ magazynu, szata graficzna, a działy zostały na nowo uporządkowane. Autorem makiety jest Michał Janicki - dyrektor artystyczny magazynu.
W lipcowym numerze czytelnicy znajdą również więcej tematów: zarówno informacje o innowacjach technologicznych i sprzęcie do badań kosmosu, jak i materiały o problemach socjologicznych, przyrodzie czy historii nauki.
- Zmiany są efektem rozmów z czytelnikami i analizy ich zainteresowań zarówno w wydaniu drukowanym, jak i w internecie - mówi Piotr Kościelniak, redaktor naczelny „Focusa”. – To także wynik ciągłej ewolucji na rynku mediów. Nasi czytelnicy oczekują tekstów różnorodnych i ciekawych, ale przede wszystkim rzetelnie pokazujących jak nauka wpływa na otaczający nas świat i nasze życie. Focus chce nie tylko informować o tym, co w nauce ważne i warte poznania - chce również dyskutować o bieżących wydarzeniach w świecie medycyny i technologii – komentuje Kościelniak.
Nowe działy, więcej infografik
Zmianie uległ layout miesięcznika - pojawiły się także nowe działy. Pierwsza część wydania składa się na krótkie informacje o najnowszych wydarzeniach naukowych z Polski i świata. W dziale „Innowacje” czytelnicy znajdą rewolucyjne rozwiązania technologiczne – od tych stosowanych w transporcie i motoryzacji po takie, które trafiają do domowej elektroniki.
Od nowego numeru w sekcji „Odkrycia na stałe” pojawią się materiały o medycynie, technologii, kosmosie i przyrodzie, a w dziale „Człowiek” – o psychologii i socjologii. Na stałe pojawią się także materiały o historii nauki oraz sekcja „Czy wiesz że…”, z krótkimi notkami z wielu dziedzin nauki.
Redakcja stawia także na infografiki, których w numerze ma być jeszcze więcej niż dotychczas.
Do zespołu felietonistów dołączyła dr Aleksandra Przegalińska - ekspertka w dziedzinie nowych technologii i sztucznej inteligencji.
Relaunch miesięcznika został wsparty kampanią promocyjną w punktach sprzedaży prasy w całej Polsce a także w tytułach prasowych (w tytułach własnych Burdy), serwisach internetowych (w WP oraz serwisach Burdy) i social mediach wydawnictwa.
W I kwartale sprzedaż miesięcznika „Focus” wynosiła 39 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: Nowe działy i layout w odświeżonym wydaniu miesięcznika „Focus”