Nowe otwarcie w komunikacji marki Góralki
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, zdecydował o zmianie komunikacji marki i dostosowaniu jej do nowych odbiorców. Nowym hasłem marki jest „Bo tak!”.
Choć logo i opakowania pozostają bez zmian, wafelki Góralki zmieniają swoją komunikację marketingową. Będzie to widoczne przede wszystkim w mediach społecznościowych i w kolejnych kampaniach marki.
- Nowa strategia komunikacji marki Góralki nadal jest przyjazna i radosna, ale to, co ją odróżnia od dotychczasowej, to odwaga i autentyczność. Chcemy pokazać, że tak, jak Góralki nie musisz niczego ani nikogo udawać, możesz być kim chcesz, wbrew stereotypom i wszechobecnej presji. Bo lubisz, bo możesz, bo chcesz! Bo tak! Z niecierpliwością czekamy na emisję reklamy telewizyjnej i bardzo się cieszę, że wkraczamy w nowy rok z tą odważną komunikacją. Myślę, że będzie odświeżająca i wzmacniająca dla marki. Mam nadzieję, że wielu naszych dotychczasowych, ale i nowych konsumentów odnajdzie w niej coś, z czym będą się identyfikować i pokocha Góralki na dobre - mówi Katarzyna Mastek, brand manager marki Góralki.
Działania przygotowała agencja Dziadek do orzechów.
Dołącz do dyskusji: Nowe otwarcie w komunikacji marki Góralki