SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

OMD agencją roku

Omnicom Media Group (OMD) została uznana agencją roku w zestawieniu Gunn Report for Media.

OMD znalazła się na czele rankingu podsumowującego osiągnięcia w środowisku mediowym całego świata czwarty rok z rzędu - informuje serwis Brand Republic.

Dzięki temu, że w 2007 roku klienci OMD tacy jak McDonald's czy Nissan zdobyli wiele najważniejszych nagród na światowych festiwalach, agencja zanotowała ponad dwukrotnie lepszy wynik w zestawieniu od MindShare, która zajęła drugie miejsce. Na kolejnych miejscach znalazły się BBDO, Universal McCann, Starcom MediaVest oraz ex aequo Carat i MediaCom.

Z kolei reklamodwacą roku po raz drugi z rzędu uznana została firma Nike, która zdobywała nagrody na 18 różnych festiwalach za kampanie związane z piłką nożną. Za Nike znalazły się tutaj Coca-Cola, McDonald's, Adidas oraz ex aequo Axe i Nissan.

Podstawą powstawania The Gunn Report, opublikowanego po raz pierwszy w 1999 roku, jest lista zwycięzców najważniejszych konkursów reklamowych na świecie.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: OMD agencją roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl