OMD agencją roku
Omnicom Media Group (OMD) została uznana agencją roku w zestawieniu Gunn Report for Media.
OMD znalazła się na czele rankingu podsumowującego osiągnięcia w środowisku mediowym całego świata czwarty rok z rzędu - informuje serwis Brand Republic.
Dzięki temu, że w 2007 roku klienci OMD tacy jak McDonald's czy Nissan zdobyli wiele najważniejszych nagród na światowych festiwalach, agencja zanotowała ponad dwukrotnie lepszy wynik w zestawieniu od MindShare, która zajęła drugie miejsce. Na kolejnych miejscach znalazły się BBDO, Universal McCann, Starcom MediaVest oraz ex aequo Carat i MediaCom.
Z kolei reklamodwacą roku po raz drugi z rzędu uznana została firma Nike, która zdobywała nagrody na 18 różnych festiwalach za kampanie związane z piłką nożną. Za Nike znalazły się tutaj Coca-Cola, McDonald's, Adidas oraz ex aequo Axe i Nissan.
Podstawą powstawania The Gunn Report, opublikowanego po raz pierwszy w 1999 roku, jest lista zwycięzców najważniejszych konkursów reklamowych na świecie.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: OMD agencją roku