SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Omnicom pierwszym klientem platformy Atlas od Facebooka (wideo)

Facebook zaprezentował platformę reklamową Atlas zbudowaną wokół konieczności dotarcia do użytkowników na różnych urządzeniach oraz ścisłego powiązania wyświetlanych reklam na stronach internetowych z zakupami offline. Pierwszym dużym klientem rozwiązania jest koncern marketingowy Omnicom.

Atlas umożliwia marketing oparty na konsumentach, czyli docieranie z przekazem marketingowym do rzeczywistych osób z uwzględnieniem różnych urządzeń, platform i wydawców. Marketerzy mogą w ten sposób kierować i wyświetlać swoje reklamy oraz mierzyć ich skuteczność bez względu na urządzenie, z którego korzysta konsument.

Nowa platforma pozwala łączyć kampanie online z rzeczywistą sprzedażą offline. W ten sposób ma dowodzić prawdziwego wpływu kampanii internetowych na stopniowe zwiększanie dotarcia do konsumentów i wzrost liczby transakcji.

Atlas został stworzony od podstaw, używając zupełnie nowego kodu. Platforma ma wbudowane funkcje wyboru grup odbiorców i pomiaru skuteczności kampanii. Oferuje nowe sposoby oceny efektywności środków przekazu, których funkcje raportowania i pomiaru są skoncentrowane na konsumentach.

Pierwszą firmą holdingową, która podpisała umowę o partnerstwie w dziedzinie wyświetlania i pomiaru skuteczności reklam z platformą Atlas w skali całej agencji, jest globalny holding Omnicom (obejmujący m.in. sieciowe agencje reklamowe DDB, TBWA i BBDO oraz domy mediowe OMD, Macroscope, Easymedia i PHD). Stosowana przez nią technologia Neustar oraz Atlas zostaną zintegrowane, co ma zapewnić większą automatyzację klientom Omnicom, takim jak Pepsi i Intel, którzy testują tę platformę jako jedni z pierwszych. Atlas współpracuje także z grupą partnerów z branż wyszukiwania, mediów społecznościowych i zarządzania kreatywnego oraz z wydawcami. Partnerzy ci mają umożliwić integrację marketingu opartego na konsumentach z kolejnymi kanałami i platformami.

 

Na platformie Atlas można przykładowo mierzyć i weryfikować wyświetlenia reklam w serwisie Instagram. Reklamodawcy korzystający z Atlasu, którzy już teraz prowadzą kampanie na Instagramie, będą mogli przeglądać raporty uwzględniające reklamy z tego serwisu.

Dołącz do dyskusji: Omnicom pierwszym klientem platformy Atlas od Facebooka (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl