Parlament Europejski: przetarg na 6 mln euro na materiały promocyjne
Parlament Europejski szuka agencji, która zaprojektuje i wyprodukuje materiały promujące tę instytucję. Otwarty przetarg dotyczy 4-letniego zlecenia o budżecie 6 mln euro.
Parlament Europejski rozpoczyna otwarty przetarg na agencję reklamową lub wzorniczą, która zaprojektuje i wyprodukuje 27 artykułów promujących tę instytucję. Kreacja tych materiałów ma odzwierciedlać - w różnych wersjach językowych - założenia demokracji parlamentarnej (dialog, przejrzystość, wyrażanie poglądów), podstawowe zasady integracji europejskiej (demokracja, szacunek, różnorodność), a także wartości związane z PE (godność, wolność, równość). Artykuły będą wykorzystywane podczas różnych wydarzeń organizowanych przez Parlament Europejski - zarówno cyklicznych, jak i jednorazowych.
Oferty do przetargu można składać do 25 listopada. Kryterium ich oceny będzie kreatywność oraz jakość całego procesu - od produkcji po dostawę materiałów. Budżet całego projektu - zaplanowanego na 4 lata - wyniesie maksymalnie 6 mln euro.
Dołącz do dyskusji: Parlament Europejski: przetarg na 6 mln euro na materiały promocyjne