„It Will Be Alright” w spocie piwa Perła o epidemii (wideo)
Opublikowano reklamę piwa Perła (produkowanego przez firmę Perła - Browary Lubelskie) nawiązującą do epidemii koronawirusa. Spot ilustruje hasło „It Will Be Alright”.
Reklama pokazuje ludzi, którzy w różny sposób spędzają obecnie czas w domach. Towarzyszy im w tym piwo Perła. Jednocześnie pokazywane są scenki z typowymi wakacyjnymi aktywnościami: podróżami i koncertami.
Reklama kończy się sloganem „It Will Be Alright”.
Perła do kolejna marka piwna nawiązująca w swojej komunikacji marketingowej do zmian w codziennym życiu wynikających z epidemii koronawirusa. W zeszłym tygodniu pojawił się spot piwa Tyskie, z udziałem m.in. Wojciecha Manna, pod hasłem „Pomimo barier, przejdźmy na TY”. Wcześniej ruszyły akcja „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu” oraz internetowe domówki promujące piwo Captain Jack.
W ub.r. w serii spotów pod hasłem „Nie musisz się ograniczać” promowano bezalkoholową wersję piwa Perła. Wcześniejsze reklamy Perły opowiadały o rozterkach życiowych bohaterów zestawionych z hasłem „Nad jednym nie musisz się zastanawiać”.
Dołącz do dyskusji: „It Will Be Alright” w spocie piwa Perła o epidemii (wideo)