PGNiG banerem chce poprawić jakość powietrza w Katowicach
W centrum Katowic pojawił się banner o powierzchni 130 metrów kwadratowych, wykonany ze specjalistycznego materiału pochłaniającego zanieczyszczenia powietrza.
To kolejna proekologiczna aktywność realizowana przez PGNiG Obrót Detaliczny w województwie śląskim w ramach programu „Prosto po czyste powietrze”. Reklama wyprodukowana jest w technologii „The Breath”, która absorbuje cząsteczki takich zanieczyszczeń, jak tlenki azotu, tlenki siarki, a także wysoce toksyczny i rakotwórczy benzen. Hasło na bannerze informuje, że łatwiej jest zmienić piec niż posadzić 1000 drzew.
Szacuje się, że właśnie taka liczba drzew jest niezbędna, aby zneutralizować ilość dwutlenku węgla, wytwarzaną w ciągu roku przez 1 piec węglowy wykorzystywany do ogrzewania domu.
Ekologiczna reklama jest elementem trwającej kampanii „Prosto po czyste powietrze”, w ramach której PGNiG wspiera osoby zainteresowane wymianą źródła ciepła na gazowe, w uzyskaniu środków z rządowego programu „Czyste Powietrze”.
Za projekt i realizację banneru odpowiada Nav Agency.
Dołącz do dyskusji: PGNiG banerem chce poprawić jakość powietrza w Katowicach