"Piękno bez limitu" w wyprzedażowej kampanii Seata Leon i Ibiza (wideo)
Rusza kampania reklamująca wyprzedaż Seata Leon i Ibiza z rocznika 2009. Akcja pod hasłem "Piękno bez limitu" obejmuje telewizję, prasę i internet.
Wyprzedażowa kampania Seata Leon i Ibiza z rocznika 2009 reklamuje, że są one obecnie dostępne w niższych cenach. Przekaz pod hasłem "Piękno bez limitu" informuje też o obowiązującym w ramach tej oferty bezpłatnym 5-letnim programie gwarancyjnym, podkreślając jednocześnie wysokie zaawansowanie technologiczne i piękno szylingu tych samochodów.
Akcja jest prowadzona w telewizji, prasie (tytuły opiniotwórcze) oraz internecie (SEM, mailing i formy displayowe). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Betlej & Partners, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: "Piękno bez limitu" w wyprzedażowej kampanii Seata Leon i Ibiza (wideo)