„Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej
W 2015 roku serial „Pierwsza miłość” gromadzi średnio 2,15 mln widzów, o 230 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Obyczajowa produkcja Polsatu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN, ale w grupie komercyjnej jest liderem.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 2 stycznia do 23 kwietnia br. średnia widownia tego serialu wyniosła 2,15 mln widzów, zaś udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 16,46 proc. wśród wszystkich widzów oraz 22,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek telenoweli pokazany 19 stycznia br. Oglądało go 2,63 mln widzów.
TOP 3 | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
19-01-2015 | 2 632 632 | 18,83% |
02-02-2015 | 2 591 675 | 18,40% |
03-02-2015 | 2 569 877 | 18,50% |
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Wówczas produkcję średnio śledziło 2,38 mln osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 18,25 proc. oraz 24,03 proc.
Polsat w paśmie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest stacja TVN, nadająca wówczas „Szpital”, co przekłada się na 16,58 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Klan” i „Świat się kręci”; 14,78 proc.), zaś czwarta - TVP2 („Panorama”, „Sport telegram” i „Pogoda”; 11,75 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej Polsat zajmuje pierwsze miejsce, a druga pozycja należy tutaj do TVN.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 2 164 370 | 16,58% | 15,92% |
Polsat - Pierwsza miłość | 2 148 251 | 16,46% | 22,34% |
TVP1 | 1 929 041 | 14,78% | 9,04% |
TVP2 | 1 534 385 | 11,75% | 8,50% |
Premierowe odcinki „Pierwszej miłości” na antenie Polsatu emitowane są w dni powszednie o godz. 18.00.
Dołącz do dyskusji: „Pierwsza miłość” straciła 230 tys. widzów. Polsat liderem w grupie komercyjnej