Piotr Łokuciejewski szefem strategii social mediowej w IPG Mediabrands
Piotr Łokuciejewski objął stanowisko head of social media strategy w grupie IPG Mediabrands, obejmującej domy mediowe Universal McCann, Initiative, BPN i U2 Media - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Łokuciejewski poprzednio zajmował stanowisko director of business development w firmie ITligent Group.
Przedtem kilka miesięcy ub.r. Piotr Łokuciejewski był strategy & development directorem w agencji Think Kong, do której przeszedł z agencji Blueberry. Wcześniej pracował też w agencjach Lubię to (jako senior account manager) i Red8 Digital (jako senior project manager).
Realizował projekty dla takich firm i marek jak m.in. Porsche, KFC, Pizza Hut, Nordea Bank Polska, Samsung, Axe, Almi Decor, M&Ms, Mały Głód i Sony.
Dołącz do dyskusji: Piotr Łokuciejewski szefem strategii social mediowej w IPG Mediabrands